miercuri, 12 decembrie 2012

LEGENDA CRĂCIUNULUI

A doua întâlnire cu pensionarii a fost la fel de aşteptată şi de plăcută. Deşi afară se aşternuse zăpada ca-ntr-o frumoasă ilustrată de iarnă, Seniorii ne aşteptau cu nerăbdare şi în număr şi mai mare decât la precedenta întâlnire.Bravo lor ! I-am ademenit spre bibliotecă cu cărţi de reţete culinare şi de îngrijirea plantelor...şi le-am împrumutat aproape pe toate!
Apoi le-am citit Legenda Crăciunului: Şi de această dată le-am făcut un cadou : o hartă a Cetăţii Piatra Şoimului cu informaţii utile despre oraşul nostru şi împrejurimi , hartă concepută pentru promovarea zonei Ţării Crişurilor, proiect în care biblioteca noastră s-a implicat activ.
Şi pentru că au început să -şi dea frâu liber amintirilor le-am propus Seniorilor să scrie fiecare pe o coală de hârtie o experienţă de viaţă , o amintire plăcută sau nu , amintiri despre oraşul nostru sau despre oameni, spre păstrare şi neuitare, iar doamnele dacă doresc să ne scrie şi câte o reţetă deosebită de mâncare sau de prăjituri.
Ne-am despărţit cu greu , mânaţi fiecare de problemele cotidiene dar cu promisiunea de a ne revedea în ianuarie 2013, sănătoşi şi optimişti ! Să dea Dumnezeu ! Georgeta Lucia Ardelean